Lyckat ändå<3

Hej alla!!
Valborg va jävligt roligt, det hända lite små grejer på kvällen. Så somna tidigt, fast blev väckt tre gånger tror jag.... 
På morgonen kl 06:00 blev det panik i hela huset... Hahah, så kunde inte somna om efter det -.-
Men det var ändå jävligt roligt!!
När jag och Viktoria kom hem på torsdagen så kom hon på det bästa 
"Vi kollar på film" 
Hur länge kolla vi på dem... Två minuter kanske?? Sen somna vi båda^^ 
Sen åkte vi in till stan och åt BK! Det bästa som har hänt! Hade bara ätit skit lite där borta, så vad så sjukt hungrig!!
Sen kom Veronica så träffa vi hinne, vi skulle ju egentligen åka och kolla på artisterna som kom till Göteborg, men vi var så sjukt trötta.... 
Sen vid 21:00 så var jag hemma, minns inte var jag gjorde men somna tidigt vet jag!
På fredagen när jag vakna så låg jag kvar i sängen tills 18:00 sen fixa jag mig så hämta Noah, Deejvid och Amanda miiig, så åkte vi till Madde. Där en annan Amanda också va och sen kom Linea och Paow. När jag skulle hem så kom det några killar också. 
 
Nu sitter jag i sängen och ska duscha och fixa mig för jobbet och sen blir det Liseberg!!
Puss<3


Kommentera här: