Det var inte igår!

Hej alla!
Det var var verkligen inte igår jag skrev sist...
Men nu är jag tillbaka, har vart lite saker som har gjort mig lite borta med tankarna :/
I fredags mötte jag upp Viktoria vid gymet sluta jätte tidigt :D
Mötte upp Henke, Deejvid, Vincent och Veronica i stan. Sen gick jag, Viktoria, Veronica och Henke till hamnen och snacka massa!
Sen åkte jag, Viktora och Vernocia till Amanda där massa andra också va!
Jätte roligt och mysigt verkligen! Men hade så ont i magen hela kvällen tyvärr..
Sen åkte jag och Viktoria hem till mig, var hemma redan strax innan halv två.
I lördags jobba jag först, sen åkte jag hem och fixa mig. Sen mötte jag upp Madde och Deejvid, sen kom Oscar och Amanda också. 
Vid halv åtta så grillade vi hemma så var hemme en stund. Sen hämta Deejvid mig så åkte vi ner till havet där alla också var, fler personer än lördags :)
Sen var jag hemma vid 00:00. 
I söndags så var jag seg hela dagen skulle plugga men var så trött! Vet verkligen inte varför?! 
Kolla på serie hela dagen vid halv fyra åkte jag till mina kära syskon vid Ica sen åkte vi hem till Daniel. 
Vid 16:45 åkte jag till träningen som var slut 20:00 -.-
Jag åkte hem och trycke i mig massa mat och duscha. 
Sen somna jag.
Gick upp vid 06:00 och sitter på bussen hem nu, ska plugga så sjukt mycket när jag kommer hem!
Taggar NP i engelska imorgon också.... 
Kommer gå så dåligt :( 
Aja, önska mig lyckatill!

Puss<3

PS: svar på alla kommentarer kommer så fort jag har tid! 



Kommentera här: